Töissä taas tänään, menin vasta puoli ysille että rauhallisesti sai tämän päivän aloittaa. Tällä viikolla on tullut työtunteja 46. Huomenna olen varalla ja todennäköisesti ei tule kutsua töihin.

Eilen käytiin kaupungissa koko porukka. Mulla oli siellä työhaastattelu. Saapas nähdä miten käy. Ennen juhannusta ilmoittavat ja aloitus on syyskuun alussa. Hullujahan ne on jos eivät mua valitse!!!! Kokopäivätyö, vakituinen. Palkka paljon parempi ja työ vaihtelevaa mikä sopii mulle. Haastattelun jälkeen mentiin Ikeaan, se olikin meille kaikille eka kerta! Käveltiin myymälä läpi ja käytiin syömässä. Käydään toistekkin!

Lukiolainen kuumeessa. Kurkku kipee. Toivottavasti menee nopeasti ohi, nuoremmallahan oli viikko sitten kuume.

Päätin muuten pudottaa painoa. Taas kerran....Mutta päätin että KUN aloitan tuolla uudessa paikassa 3.9 olen kymmenen kiloa kevyempi! Ja pakko todeta että työhousut kiristävät...

Saunasta tultiin juuri ja Selviytyjiä odotellaan. Huomenna maalle!