Tuossa päivän saldoa...Lukiolainen pääsi ennen kymmentä jo koulusta ja lähdettiin maalle. Mies oli mennyt jo aikaisemmin. Poika teki halkaisulaitteella töitä ja minä vesurilla sitten pienempiä puita. Ja kasasin sitten niitä. Noita poltetaan sitten talvella 2013-2014. Poika leikkasi vielä Ukin nurmikkoa ja sai ruhtinaallisen palkan.

Hyttysiäkin jo alkoi olla....Jee....

Huomenna töihin, taidan mennä puoli kasille. Kesäloman alkuun on nyt neljä viikkoa ja täytyy sanoa että kiirettä piisaa. Perjantaina aloittaa ensimmäinen kesäsijainen, maanantaina toinen ja yksi vielä 11.6. Että perehdytystä riittää. Tajusin tänään että oon kyllä tehnyt ihmeelliset työvuorolistat omalle osalleni. Huh huh. Vapaata on kyllä tosi niukasti. Kaipa se jotenkin.

Mulla on ollut korva kipeenä jo jonkin aikaa. Särkylääkettä oon vetänyt....Tänään tajusin yhteyden, se on allergiaa! Tai siis näin nyt oletan. Otin allergialääkkeen ja johan helpotti. Onhan mulla ollut oireita mutta aikaa niistä kyllä on. Ja yleensä on silmät oireillut ja tullut nuha. En ole kyllä yhtään osannut yhdistää tuota korvakipua siihen. Ja mähän en mene lääkäriin kovinkaan helposti. Katsotaan.